CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, June 18, 2009

layan mata layan telinga..

entry pasal entertainment yang rasenye baru 1 entry jer sepanjang hayat blog ilhanstory nih..

ku tak gigih nak membebel pasal hiburan nih..cuma kali nih ader beberapa tv program yang menarik minat aku nak war2 kan kat sini..disamping beberapa selingan (hahaha)

ada 2 yang tengah tayang kat tv sekarang..













hantu..nih bukan hantu yang macam dalam keliwon (huhuu takuuut)..ghost yang less seriau kan orang and viewer..tak payah laa aku nak story pasal sinopsis ekk..rasenye ramai sedia maklum cerita nih pasal aper..ikut logik..ikut logik yea..memang ramai yang akan kurang okay dengan cerita nih..tapi ini cuma cerita..alaa macam cerita bawang putih bawang merah tuh..rekaan semata-mata kan?? sama laa dengan cerita nih (membebel kosong plak dah aku)..
aper yang nak aku paparkan kat sini ialah..susah aku nak follow cerita2 (drama series) yang made in malaysia nih..bukan bongkak bukan sombong..just tak kena dengan taste mata dengan telinga serta pemikiran aku kebanyakannye..hebat ghost nih pada aku sampai dah masuk dalam list 'mesti tonton' program2 tv aku..shot2 dan story line yang sama hebat dengan cerita2 yang imported..cuma tinggal beberapa episode jer lagi untuk mengakhiri debaran tiap kali aku nonton ghost..still dont have a clue who is the damn psyco behind the mask..(alam is dead..didnt expected at all..)


lagi satu..ader lagiii (hehee)








nur kasih...
nur amina..tertarik dengan watak nur amina..adam..lebih kurang dengan watak2 yang dah banyak kali aku baca dari novel2 cinta :blush::blush:..sepatern jer..hahaha..dengan bongkak and keras kepala (plus cetek ilmu..kikiii)
yang ini pon tak payah laa nak bersinopsis bagai ekk..pakat2 laa tengok kat tv..hari jumaat malam..aku dah miss 2 episode yang pertama gara2 tak ader promosi tahap sensasi kat tv (dimana aku ingatkan yg citer berembun bermutiara berbagai tuh still showing..ekekek)
and again..selepas kekasih kuseru..buah tangan dari mr. director nih memang tak menghampakan..biased kah aku??..hahah





0 comments/cakap jer aper nak cakap: