CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, September 16, 2008

tv show, movie & etc...



ermm..
just nak wat some review n share my tots..

saper tgok 'kekasihku seru'?..best kan??...to me memang best kalau nak compare kan ngan citer seram yang lain2 sebelom nih..yang ini memang aku avoid to miss watch..
pasal aper..maybe jalan citer n scenery dier yg wat aku terpikat nak tengok...or maybe it's bcoz kabir bahtia..hahhahah!! memang dah fall in luv ngan hasil keja dier since filem CINTA...
apa2 pon..pade sesaper yg x layan citer nih..layan ler sblom citer nih abih tayang kat tv nu..kredit to all star in KEKASIHKU SERU



lagi satu...

KAMI...

heheheh..aku tetap gak nak citer pasal filem nih yg bakal ditayangkan kat panggung raye nih..dari tv series dier aku memang dah follow pasal bebudak nih..lynn+sofie+adii+ali&abu...actually aku bukan ler admired sangat ngan bebudak nih..tapi admired ngan creator citer nih..effort dorang publish kesah bebudak yang ader kat mesia nih.ngan gejala sosial bagai..bukan nak bangga but just for sajian minda...hope makin ramai ler creator citer kat luar tuh yang berani wat filem yang more to realistic instead of cintan-cintun bagai...

kay??..ini cume pendapat peribadi..soalnyer memang aku bleh layan citer nih walaupon citer pasal budak2..bukan aku luper diri yang aku nih dah nak msuk suku abad..tapi cam aku mentioned before...REALISTIC




1 comments/cakap jer aper nak cakap:

eza said...

so...ko dah tgk lum citer nie??
aku dah nengok..sedih woo ending dia...siap nangis2 dlm panggung....uhuh...